Porobiłam troszkę zdjęć, bo nie chce wszystkiego na raz ;-)
W pierwszej kolejności wzięłam się za bluzę z H&M co prawda nie jest na ciepłe dni tylko na zimowe, ale ja cały rok kupuje bluzy, ponieważ je uwielbiam i gdybym mogła to nosiłabym je cały czas, ale tak się nie da, hehe...
oto foto :
wiem, że zdjęcie nie najlepszej jakości, ale mój aparat ma focha i coś szwankował ;-D
Ale widać wszystko...
W środku jest cała w takim przyjemnym puszku co czyni ją bardzo ciepła bluzą...
Dlatego na lato się nie nadaje- chyba że na chłodne dni, gdy ktoś jest zmarzlakiem ;-D
***
Teraz wgrywam zdjęcie marynarki, która wołała do mnie w sklepie " MAMO "
Przepraszam za jej stan, ale parę dni leżała w siatce i się troszeczkę pogniotła, ale nie jest źle ;-)
i specjalnie pod tą marynarkę kupiłam sobie biały T-shirt ;-)
oto foto :
Wiem, wiem zdjęcie tez okropne wybaczcie mi ;-)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
dziękuję za komentarz i za odwiedziny ;)
na pewno odwiedzę Ciebie .