środa, 2 maja 2012

dobranocka .

Leże już w łóżeczku ...
I nie mam siły na nic, nie wiem czy jestem taka zmęczona, ale po prostu masakra.
Gdyby nie ta ładna pogoda to cały dzień bym przespała.
Nie mogę uwierzyć, że jutro ostatni dzień wolności, buu..
Dlatego też muszę się nim nacieszyć, hehe. 
Mam plan jechać jutro na Malte z moim psem i mym ukochanym, który mnie właśnie łaskocze , hehe ;-)

***

Teraz wgram zdjęcie takiej stylizacji na luzie, po prostu bluza i dżinsy ;-)




























Następna stylizacja też jest taka na luzie, ale na ciepłe dni.
Bardo mi się podoba, jest idealna na wypad na miasto lub spotkanie ze znajomymi czy spacer ;-)




























i teraz na sam koniec chciałabym pokazać Wam zdjęcie, które mnie urzekło-
znalazłam je przypadkiem i nie mogę się na nie napatrzeć!
Ma coś w sobie te zdjęcie-dlatego je wklejam.
Ocenicie same ;-)




























A teraz dobranoc:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz i za odwiedziny ;)
na pewno odwiedzę Ciebie .