sobota, 28 kwietnia 2012

dłuuugi weekend !!! aaaa!!

W sumie można by rzec, że po prostu od bardzo, bardzo dawna się wyśpię !!
I tak też zrobię ;-) będę spać do 12 i nie ruszę się z łóżka, nie ma mowy ;-)
Jutro na pewno nic nie robie, nie chce mi się i tyle...
Niedawno wróciłam ze spacerku z moim ukochanym i pieskami.
Napotkałam jeża- w sumie psy je napotkały ;-)
Dziś zaginął nam kotek Edward ;-(
Mam nadzieje, że jak najszybciej wróci- innej opcji nie biorę pod uwagę!

Teraz wgrywam zdjęcie, które mi się bardzo spodobało ;-)


hehe, dokładnie TAK !
Ja mogłabym spać za pieniądze - wtedy byłabym milionerką ;-)
Kiedyś nieważne czy była niedziela czy było wolne ja już o 8:00 byłam na nogach.
A za to teraz odsypiam za wszystkie czasy!
ja po prostu jestem :
 
No dobra, teraz kładę się spać, w sumie jestem zmęczona..
Jest strasznie duszno, a ja mam temperaturę [ muszę się wyleczyć ]
Biore przed spaniem leki, muszą pomóc, nie ma innej opcji.
Przecież w długi weekend nie będę leżeć w łóżku, chyba bym umarła z rozpaczy.
Ja mam zawsze pecha ze zdrowiem cały czas nie choruje, a jak jest jakiś fajny okres to wtedy mnie dopada choroba- jak na złość, ale nic na to nie poradzę. . .
Damy rade, hehe . . . 

Wgrywam zdjęcie babeczek ♥




piątek, 27 kwietnia 2012

piątek-rano .

Cześć!
Właśnie się ogarnęłam i czekam na wyjście z domu na praktyki ...
A pogoda taka piękna buuu... ;-(
Ehh.. Proszę niech mnie ktoś zastrzeli ;-(
Ale dobrze, że mam na praktykach fajnie ;-)
Moją Kinga tam jest i cały czas sobie pogaduszki urządzamy, hihi ;-)
Wieczorkiem znów z psami na spacer, mam nadzieje, że będzie taka pogoda jak wczoraj !
Życzę wszystkim miłego dnia ;-)

a teraz wgrywam zdjęcie paznokci:
 

Twoja kawa też tak zrobiła ?? ;-)


czwartek, 26 kwietnia 2012

czwartek !

Dzisiejszy dzień spędziłam na praktykach-niestety.
Taka piękna pogoda, a ja cały dzień w czterech ścianach, masakra ;-(
Aczkolwiek wieczór też był piękny, byłam z psami na spacerze i było bardzo ciepło!
Uwielbiam takie wieczorki!
Niedługo week majowy, nie mogę się doczekać już odliczam dni,
Mam nadzieje, że wypocznę sobie przez ten czas- o niczym innym nie marze!
Jutro znów na 11 do 19 i znów będę zmęczona i znów nic nie będę miała z pięknego dnia, eh.

Teraz wgrywam zdjęcie placuszków, mm ;-)

A tu wgrywam zdjęcie wymorzonego torciku ;-)
Mam nadzieje, że kiedyś ktoś mnie takim uszczęśliwi, hehe.
dobrze, że za marzenia nie karają- dostałabym 25lat ;-)


W sumie jak ju si tak zagalopowałam z tym jedzeniem to jestem ciekawa czy lubicie czekoladę ?
Bo ja uwielbiam- najlepsza jest Milka budyniowa uwielbiam też biała z nadzieniem jagodowym..
Jeju! Jaka ona dobra mogłabym zjeść tonę albo i dwie, a potem dupa rośnie, hehe..
W sumie czekoladę to lubię w każdej postaci- nie koniecznie w tabliczkach ;-)


wtorek, 24 kwietnia 2012

...

 Cześć


A więc rano obowiązkowo trzeba zrobić sobie :


mmm, uwielbiam !!

no i oczywiście [ walić kalorie ;D ]:



Wiecie ?
Ostatnio mi się nudziło i zrobiłam parę zdjęć moich cukiereczków, koocham jee !! ;)
 a potem narzekam, że muszę schudnąć, ale tak to jest- nie można sobie wszystkiego odmawiać.


wtorek - trochę o miłości ;)


zmęczona... zmęczona...
po prostu spać, spać, spać !!!
Jutro znów na praktyki, ehh... nie chcę mi się. 
ale nie mam wyboru- dni są takie piękne, a ja w pracy ;-(
ale za to wieczorek spędzę z moim chłopakiem ( jak każdy ) hihi 
mieszkamy ze sobą, a w ogóle nie nudzimy się ze sobą- kiedy Go nie ma przy mnie bardzo tęsknie.
A jak jest to czuje, że mam wszystko.
Lubie przy Nim zasypiać, a jeszcze bardziej się budzić.
Kocham zaczynać z Nim każdy nowy dzień, z Nim każdy jest udany.
Wiadomo...nie zawsze jest OK- wtedy było by nudno.
Nie lubię się z Nim kłócić, ale uwielbiam godzić ;-)
Mam nadzieje, że każda z Was ma kogoś, na kogo zawsze może liczyć, to w życiu bardzo ważne.
I trzeba pamiętać, że nie sztuką jest z kimś być kiedy wszystko się układa.
Wiem, że mogę Go obudzić o każdej porze i zawsze mi pomoże- to bardzo ważne.
Mam tez do Niego 100% zaufania - oczywiście...bez zazdrości nie ma miłości, ale bez przesady.
Wiem, że nigdy mnie nie zrani ani nie zdradzi...
Przeżyliśmy już dużo razem i wiem, że jeszcze wiele przeżyjemy ;-)

ON jest po prostu :


______________________________________


Teraz wklejam zdjęcie fajnego zestawu ;-)
co o nim sądzicie ??


poniedziałek, 23 kwietnia 2012

ehh, poniedziałek



dzisiejszy dzień sponsoruje literka Z jak zmęczenie..
właśnie skończyłam malować paznokcie ;-)
huraa, huraa ;-)
teraz tylko czekam aż lakier wyschnie- mam nadzieje, że nie będzie żadnych odcisków...
niedawno wróciłam z pracy, ehh... 
wstałam o 5:00 i do 18:00 w pracy- jutro tak samo.
niedługo długi weekend- nie mogę się doczekać, wypocznę, wypocznę, wypocznę !!!
nie mam zamiaru nic innego robić oprócz wypoczywania- oczywiście aktywnie spacerki itp
nie będę sprzątać ( hahahaha zawsze tak mówię a potem jest jak zawsze..
ale zobaczymy co będzie.
W sumie wymarzyłam sobie szarą lub granatową marynarkę i dżinsowe alladynki ;-)
także teraz poluje na te dwie rzeczy.
jejku, jak ja kocham robić zakupy, po prostu uwielbiam <3
I mam takie szczęście, że zawsze trafie na jakieś przeceny i wtedy to jeszcze bardziej kocham zakupy!
I zgadzam się z tym, że pieniądze szczęścia nie dają tylko zakupy, hehe.





teraz wgrywam zdjęcie paznokci :


a to spodnie, które mnie urzekł - są piękne - inne- oryginalne ;-)


niedziela, 22 kwietnia 2012

niedziela III - bezsenność ;-)

Witam, tych którzy jeszcze nie śpią ;-)
Ja coś nie mogę zasnąć, ale za chwilkę się kładę, bo jutro wcześnie wstaje.
Chciałabym wstawić parę ciekawych zdjęć.
hm, jasne jest, że w tym sezonie modnę są kolory pastelowe, ale ja nie stawiam na te kolory.
Nie zawsze trzeba podążać za modowymi trendami gdyż nie każdemu we wszystkim dobrze...
Która kobieta nie kocha kosmetyków ??
hmm, chyba wszystkie je kochamy, tak samo jak ubrania, torebki i buty i nie można zapomnieć o biżuterii

***

Teraz czas na parę zdjęć :




Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam paski ;-)
Teraz wklejam zdjęcie mojego ulubionego, który już się przewinął w wcześniejszych postach 
Jest to pasek MOSCHINO



ok, ok ...
teraz to ja już idę spać i tak na dobranoc wklejam bardzo przyjemne zdjęcie ;-)
życzę Wam spokojnej nocy ;-)
 

niedziela II .

pisze jeszcze jednego posta, co tam ;-)
właśnie ogarnęłam łazienkę, kuchnie i siebie- tylko jeszcze muszę włosy wysuszyć, ale to za chwile.
Nawet nie jestem zmęczona [ chyba się rozbudziłam ] 
 chciałabym Wam pokazać fajny i nietrudny sposób na ciekawe malowanie paznokci..


oczywiście można dać inne kolorki i  i można je pomalować po skosie ;-)
powiem szczerze, że jeszcze tak nie malowałam paznokcie, ale na pewno pomaluje i dam zdjęcia ;-)
Jak Wy sobie tak pomalujecie to też dajcie zdjęcia..

 

a teraz idę suszyć włosy, paa

niedziela .

hej, dziś jest niedziela i obiecałam sobie, że nic nie będę robić, bo chce porządnie wypocząć...
ale niestety tak się nie da ;-(
Mam wiele rzeczy do zrobienia, a tak mi się nie chce, masakra !
Już zrobiłam prace na stylizacje i ogarnęłam kuchnie..
Teraz muszę ogarnąć siebie, a potem łazienkę..
Teraz to leże w łóżku i pisze posta, hehe...
W sumie ładna pogoda jest, ale nie mam ochoty nigdzie wychodzić...
buu...
nic mi się nie chce, nie mam na nic ochoty...
poproszę o troszkę siły .


Teraz wklejam foto kolejnego z moich ulubionych zestawów -->
idealny na lato, uwielbiam



teraz to lecę sprzątać dalej, hehe ;-) nie wiem jak to zrobię, ale nie mam wyboru.
ale im wcześniej zacznę tym wcześniej skończę i będę miała spokój.
potem będę odpoczywać i odpoczywać ;-)
Jestem ciekawa co Wy robicie w niedzielne południe ;-)
lecę paa ;** buziaki



sobota, 21 kwietnia 2012

panterkowe trampeczki uhuhu ;))






Cześć, właśnie leże w łóżku i umieram ;-(
Jestem tak okropnie zmęczona, wszystko mnie boli...
Jutro nie ruszam się z łóżka za nic w świecie.
[ no chyba, że na zakupy, hehe ]
żartuje!
Nawet nie chce mi się myśleć o zakupach.
chce po prostu odpocząć--> uważam, że należy mi się za tą ciężką prace.
Ostatnio byłam na zakupach i zachorowałam na piękną czarną torebkę, właściwie kuferek..
Muszę ją kupić, była taka piękna lakierowana [...]


Teraz Wam pokaże trampczki z H&M, są bardzo ładne i wbrew pozorom pasuje do wielu zestawów, mi się bardzo spodobały, są wygodne i niebrudzące.
Choć tak naprawdę panterka nigdy mi się nie podobała, bo stała się oklepana i  kiczowata to te trampeczki mają klasę i są gustowne. 
Ale za żadne skarby świata nie ubrałabym legginsów w panterkę.
Tak się zraziłam do tego wzoru, że bardziej się nie da, aż sama się zdziwiłam, że wpadły mi w oko ;-)
boskie




a teraz wklejam zdjęcie kolejnego mojego ulubionego zestawu na ciepłe dni





następne zdjęcie to zdjęcie spodenek, w których się zakochałam i powiedziałam, że muszę je mieć ;-) 
i mam ! hehe ... oto zdjęcie w rzeczywistości wyglądają lepiej ;-)


środa, 18 kwietnia 2012

oczekuje ciepłych dni

Wiecie ?? 
Mam ochotę na ciepłe dni i wieczory!!
Uwielbiam kiedy jest długo jasno, a dodatkowo ciepło ;-)
wtedy biorę psy, aparat, wygodne buty i idę na długi wieczorny spacer, jest bardzo miło.
Lubie chodzić sama na takie spacery, ale jak idzie ze mną mój chłopak to też jest bardzo miło ;-)
Ale niestety muszę jeszcze troszkę poczekać, chociaż już jest coraz cieplej!
Uwielbiam zapach kwitnącego bzu, unosi się w powietrzu, mm..
Czekam na to ;-)

 
 Wiecie planuje iść do kosmetyczki, bo ma ochotę mieć pomalowane paznokcie tak :
- niestety sama nie potrafię tak zrobić, ale ode tego są fachowcy! Mam taką wizje, że jak będę mieć tak pomalowane paznokcie to granatowe spodnie, czerwone balerinki i granatowa marynarka ! Czuje, że pięknie będzie się prezentować ;-) Grunt to mieć pomysł ;-) oczywiście jest wiele innych opcji jeszcze. Bo przecież zamiast balerinek mogą być granatowe albo czerwone szpilki i spodnie nie muszą być granatowe tylko mogą być białe i też będzie to efektownie wyglądać, zależy kto, co lubi!
Ja raczej stawiam na wygodę dlatego też wybrałabym balerinki np. do szkoły czy na zakończenie roku. Ja niedługo kończę szkołę i chcę jakoś fajnie się ubrać. . . W sumie jeszcze nie mam  żadnego pomysłu, ale na pewno będzie ciekawy. Pomyśle o tym za jakieś 3 tygodnie. Ale te paznokcie chce !!! Ta kotwica jest booska !!



A na sam koniec wklejam zdjęcie fajnych zestawów, myślę, że są fajne na cieple dni ;-)


pracowicie



hej, dziś wróciłam do domu po 22:00 z pracy i jestem padnięta, ale mam siłę żeby coś napisać ;-)
Jutro idę na 6:00 rano, masakra ;-( 
ehh... 
nie wiem jak ja to zrobi teraz to chce mi się ryczeć, hehe ...
Ale zawsze będę miała sianko na ciuszki ;-)
i oto w tym chodzi- pracuje tam gdzie mój chłopak także cały czas mam go na oku ;-)
Zawsze jakiś plus ...

***
dziś odkryłam śliczny koralowy lakier do paznokci, jest przepiękny !!!
nie mogę się napatrzeć na swoje paznokcie.

teraz chcę Wam pokazać bardzo ładny zestaw.
ciekawe co o nim sądzicie ;-)
 bo mnie się ona bardzo podoba - taki delikatny !

 

teraz opisze mój dzień... -w sumie dzień jak każdy inny. 
wstałam 0 7:00 i pojechałam do szkoły.
byłam tam do 14:00 ( na szczęście )
potem od razu po szkole pojechałam do pracy i byłam tam do22:00
przyjechał po mnie Paweł, teraz siedzę w szlafroku na kanapie i pisze posta.
Paweł już czeka na mnie w łóżku, dlatego za chwile idę spać, bo jutro o 5:00 pobudka, masakra !!!





 

wtorek, 17 kwietnia 2012

to i to

Cześć 
Dzisiejszy dzień był beznadziejny!
Ostatnio coś nie mam w sobie energii, normalnie nie wiem co się ze mną dzieje.
Dziś kupiłam sobie dwie maseczki, które są rewelacyjne!
Można je kupić w Rossmanie za niecałe 3zł




Naprawde polecam każdemu tą maseczkę, jest rewelacyjna !
Dziś się jeszcze pokłóciłam z moim chłopakiem Pawłem!
I ogarnął mnie leń.
Ale za to czas w szkole jakoś mi minął ;-)
ciekawe jak jutro będzie, hehe . mam nadzieje, że tak samo dobrze.
 Nie wiedziałam jak się ubrać, więc ubrałam swoją turkusową bluzę, dżinsy i czarne trampki.



 A teraz chciałabym pokazać Wam moją wymarzoną suknię jest po prostu przepiękna, zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia ;-)


Prawda, że piękna, hm..
Chociaż nie wiem gdzie bym ją założyła, ale wystarczyło by mi, że jest w mojej garderobie ;-)


A teraz czas na wąsy, hehe ...
ostatnio je uwielbiam ;-)
które najlepsze ? 



a teraz dobranoc, idę spać ;*

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Wieczorek



Witam wszystkich, którzy jeszcze nie śpią ;-)
Ja już jestem w łóżku.
[ wiem, miałam dodać zdjęcia bransoletek, ale muszę 9h ładować aparat ]
także jutro to zrobię od razu po szkole.

***

Nie wiem w co się jutro ubrać, na pewno rano będę biegać jak zawsze...
grr..
jak ja tego nie lubię!
Jutro do szkoły na 9:40 do 14:00
Nawet nie wiecie jak mi się nie chce już chodzić do szkoły!
Jestem taka zmęczona-chciałabym jeszcze wiele rzeczy zrobić, ale nie mam siły.
Także zrobię to jutro.



A to moje zdjęcie robione od niechcenia, ale nawet podoba mi się, hehe... 


 Życzę wszystkim kolorowych snów i miłego jutrzejszego dnia ! ;-)