poniedziałek, 25 czerwca 2012

. poniedziałek . 25062012


. wieczorek.
leżę w łóżku i patrzę na TV.
jutro rano muszę wstać i iść na praktyki, nawet nie wiecie jak mi się nie chcę.
ale muszę jeszcze trochę wytrzymać.
dzisiejszy dzień był bardzo miły, byłam na zakupach, ale w biedronce... heheh
same jedzenie kupiłam. 
ale...
ostatnio jak byłam z mamą Pawła to w biedronce kupiłam  sobie fajną kosmetyczkę i polarowe skarpetki są takie miłe w dotyku [ foto niedługo ]
uważam, że w każdym sklepie można poszukać coś fajnego.
uważam, że to żaden wstyd.
wbrew pozorom bardzo bogaci ludzie ubierają się w sh.
i bardzo dobrze, ja też uwielbiam chodzić po lumpach, zawsze znajdę coś oryginalnego.
mam parę bluz i nikt takich nie ma.
 i oto przecież chodzi.
prawda, że ładny ?


piątek, 22 czerwca 2012

. zakochana .

- cześć - 
trochę nie pisałam, ale nie mam kiedy, gdyż uczę się na egzamin...
do nauczenia się mam ok.500 pytań.
. masakra .
ale jakoś muszę dać rade, nie mam wyboru.
wgrywam zdjęcie balerinek, które mi się podobają, zakochałam się w nich .

prawda, że piękne ?
poszukuje takich, mam nadzieje, że znajdę...
kurde wszyscy mają wakacje, a ja muszę chodzić na praktyki, tak mi się nie chce.
teraz już mam doła, a jak będzie piękna pogoda to w ogóle umrę.
ale to ostatnie 2 miesiące, potem praca normalna...
mam nadzieje, że jakoś dam rade.
przed wczoraj wpadłam na bardzo mądry pomysł i napisałam do szefowej, że moja babcia umarła i nie przyjdę do pracy- oczywiście to była kompletna bzdura.
2 dni miałam wolne..
no, ale szefowa się dowiedziała, że to kłamstwo, tak mi było wstyd..
masakra...
teraz będę już grzeczna.
Teraz mykam spać, dobranoc paa paa ;)



środa, 13 czerwca 2012

. hej . zakupowo .

-hejka-
dziś umówiłam się z koleżanka na zakupy.
byłyśmy w wielu sklepach i ogólnie spędziłam przemiły dzień.
byłyśmy na obiedzie w między czasie.
ogólnie kupiłam sobie 2 pary butów, jasne jeansy, 2 pary kolczyków.
zakupy bardzo udane, bardzo !
jutro wstawię foto.

. a tu stylizacja na ciepłe dni .


 

wtorek, 12 czerwca 2012

. kosmetyki .

. hej .

chce Wam przedstawić szampon...
Wgram zdjęcie, a pod zdjęciem opisze go ;)

oto foto :


po za tym, że pachnie przepięknie to jest rewelacyjny.
w sumie nie trzeba używać odżywki po umyciu włosów tym szamponem.
też nie sprawia, że włosy są ciężkie i po jednym dniu tłuste.
każda może użyć go i na pewno będzie zadowolona. 
a cena jest dobra, bo nawet 10zł ( zależy w jakim sklepie )

czyli w skali od 1 do 10 :
zapach : 10
wydajność : 10
działanie : 10
cena: 10
następna rzecz to balsamy :



Oba są doskonałe!
pięknie pachną, są gęste i szybko się wchłaniają.
co by tu jeszcze napisać o nich.
uważam, że są wydajne i w bardzo wygodnym opakowaniu.
dla mnie są idealne, skóra po nich jest gładka i długo pachnie.

czyli w skali od 1 do 10 :
zapach : po prawej 10 po lewej 9
wydajność : 10
działanie : 10
cena : 9




. ;) . bez słów .

temat : moja miłość 




. c   z   e   ś   ć .
chłodny wieczór, ale meczyk jest.
Oczywiście kibicuje Polsce, ale Rosja już strzeliła gola.
eh. eh . eh .
 W sumie z dzisiejszego dnia jestem zadowolona ;-)
a nawet bardzo, spędziłam miły dzień z moim ukochanym!
teraz spędzam z Nim wieczór.
uwielbiam przy Nim zasypiać, a jeszcze bardziej się budzić..
Kiedy otwieram oczy zawsze jestem w Jego ramionach.
bardzo to uwielbiam!
powiem szczerze, że gdybym się z Nim rozstała nie wiem jak bym zasypiała i jak bym żyła.
dlatego pielęgnuje ten związek jak tylko umiem.
staram się, żeby było mu jak najlepiej- oczywiście... kłócimy się...
Ale nie może być zawsze dobrze, bo wtedy byłoby nudno.
a i tak najlepsze jest godzenie się ! ;-)
życzę każdemu człowiekowi kiedy pozna ten stan kiedy jest się zakochanym i chcę się spędzać cały czas z tą druga osobą i na jej widok ma się motyle w brzuszku ;-)
siedzę nad oknem dachowym i patrze w niebo- jest przepiękne..
 
a to tak na deser ;-) 

. kolejny wolny dzień .

. cześć .
eh . eh . eh .
tak bardzo bym chciała teraz z kimś porozmawiać...
a jestem sama  w domu.
mój chłopak jest w pracy ;(
mam bardzo dużego doła, wszystko mnie przerasta.
w sumie za parę dni kończę szkołę i nie wiem co dalej, eh.
obiecałam sobie, że pójdę dalej do liceum, ale nie mam siły, a wiem, że jak zrobię sobie przerwę to zostanę do końca życia z wykształceniem zawodowym, a tego nie chcę.
jeszcze czeka mnie czeladnik, na który nic nie umiem...
ani z praktyki ani z teorii.
po prostu boje się, muszę sobie pracy poszukać...
nie wiem gdzie zacząć, w sumie to ja nic nie wiem. boje się jak nigdy,
boje się, że nie zdam czeladnika... ehh...
bardzo się boje, mam 300 pytań do wykucia na pamięć.
eh. eh . eh.

b   o   j   e       s   i   e !!!

ale UŚMIECH MUSI BYĆ :)
Teraz idę posprzątać, bo mam okropny bałagan, a potem idę po mojego chłopaka do pracy ;)
Wreszcie sobie pogadam i mi pomoże.

 

niedziela, 10 czerwca 2012

. deszczowa pogoda .

 
. Hej.
Siedzę w domku na kanapie z moim   u k o c h a n y m ;)
i patrzymy na " Norbit "
Deszcz okrutnie pada, ale mi to nie przeszkadza- przynajmniej jest chłodno.
W sumie dziś przez cały dzień wypoczywałam.
za chwilkę idę pod prysznic i posiedzę sobie w piżamce.
no, ale skoro wolny dzień to trzeba napisać posta.
jutro idę do pracy na 6...
po prostu masakra o 5 muszę otworzyć oczka.

. uwielbiam tatuaże .




 . tu podobają mi się róże- są idealne .

. w tym podoba mi się napis na jej barku .

. takie na pewno sobie zrobię ( mowa o pierwszych dwóch ) .
. nie wiem dlaczego, ale od zawsze podobały mi się.
. gusta się przez ten czas zmieniły .
. bardzo długo chciałam sobie wytatuować całą rękę, teraz nie jestem przekonana do tego .



środa, 6 czerwca 2012

. środa .

hej, hej .
Jestem bardzo zmęczona także chce Wam wgrać zdjęcie stylizacji na ciepłe dni, wybrałam wszystko i wgrywam zdj ;))
mam nadzieje, że napiszecie co o niej sądzicie ;-)


oto foto :


i jeszcze wgrywam zdjęcia, które mi się podobają ;)))








- DOBRANOC -












wtorek, 5 czerwca 2012

. happy .

W sumie te jedno słowo by wystarczyło aby opisać to w jakim stanie jestem !!!
Jestem szczęśliwa, że ojej!!!
Dziś dzień mi minął strasznie, nuda na praktykach, jak co dzień.
Ale wieczór znakomity !!!
. szczęśliwa . 

 mam ochotę pisać, ale pewnie nikt nie bedzie chciał tego czytać więc daruje sobie hoho.

Po wgrywam zdjęcia moich zdobyczy :

oto foto :

 

piękne, prawda ...?



poniedziałek, 4 czerwca 2012

. zniewalające mydełka .

 
Dziś kupiłam sobie mydełka z ORIFLAME, są rewelacyjne.
Pachną tak cudownie, że jeszcze nigdy nie spotkałam tak przyjemnego zapachu.
 Są idealne na prezent gdyż mają bardzo ładne opakowanie.
Co tu będę dużo pisać, po prostu wgram kilka zdjęć tych mydełek..


oto foto :





 same widzicie, że są śliczne te mydełka i zapewniam, że pachną jeszcze lepiej ;-)
Ja bym się ucieszyła z takiego prezentu.



. zakupy .

 Ostatnio nie wiedziałam co mam sobie kupić- więc postanowiłam na spontaniczne zakupy.
Co prawda zawsze wtedy kupuje sobie niepotrzebne rzeczy i potem żałuje, że wydałam pieniądze na coś, co mi się w ogóle nie przyda...
Ale tym razem było inaczej- postanowiłam, że wydam nie więcej niż 50zł.
i tak też było, chciałam sobie jeszcze więcej kupić, ale wszystko co było ciekawe mam już w domu.
ostatnio chyba troszkę przemyślałam ile pieniędzy wydaję za jakieś bzdury.
Dlatego gdy zobaczyłam balsam do ciała, który był ciekawy to postanowiłam, że go nie kupi gdyż mam chyba z 7 w domu... 
A najlepsze jest to, że co parę miesięcy wrzucam kosmetyki gdyż ich data jest po terminie.
jak ma tego za dużo to potem używa się jednego,a o innych się zapomina. 


oto foto :


 # 1 - to krem pod oczy 
# 2 - delikatne mleczko do demakijażu 
# 3 - rol- on pod oczy

_____________

Kupiłam sobie jeszcze lakier do paznokci, ale na zdjęciach wyszedł okropnie.
dlatego też nie wgrałam zdjęcia.
Kolor tego lakieru to takie bardzo jasny pudrowy róż, ale na foto wygląda jak biały...


***

Teraz Zdjęcie Na osłodę :



sobota, 2 czerwca 2012

parę ciekawych zdjęć . inspiration . ;) ^^

. hej . 
dziś wgram parę ciekawych zdjęć, które wpadły mi w oko .
nie będę za dużo pisać, bo nie mam weny, jutro napiszę posta troszeczkę bardziej wymownego, hehe...